triofour-sol-img
triofour-sol-alt-img
TRIOFOUR

Söz Verdiğimiz Gibi; Kaliteli ve Zamanında

TRIOFOUR ile tanıştıysanız, işlerinizin planlarınızdaki gibi ilerleyeceğini bilirsiniz. Üretim alanımızdaki her birim eşzamanlı çalışır ve tek bir merkezden koordine edilir.

0 +

Başarılı Geçen Yıl

Markalarımız

TRIOFOUR , yetiştiği topraklara minnet duygusu olan insanların ortak çabalarından doğmuş bir fikir. Dolayısıyla bu fikrin büyümesinde maddi atılımlar kadar manevi değerlerin de payı var. Markanın kimliğine doğrudan etki eden bu faktörleri üç ana başlıkta toplayabiliriz.

İnsan Odaklı Üretim

İnsan Odaklı Üretim

Çalışanlarımız bizim hayal ortaklarımız. Bu yüzden iş akışlarımızda önceliğimiz her zaman bireysel haklara uygun bir zemin hazırlamak. Üretim atmosferimizde, kanuni çerçevelere riayet ederek belirlediğimiz kurallarımızla yüksek verime ulaşmayı hedeflerken, iş arkadaşlarımızın çalışma koşullarını daha iyi hale getirmeye özen gösteriyoruz.

Tekstil Kimyasalları & İnovasyon Çözüm Ortağınız

Tekstil Kimyasalları & İnovasyon Çözüm Ortağınız

Yaşadığımız gezegen gelecek nesillere aktaracağımız en önemli miras. Marka olarak hem sosyal sorumluluk projelerimiz hem de sürdürülebilir üretimi benimseyen anlayışımızla işin yalnızca “iş” olmadığına inancımızı koruyoruz.

Adil Ticaret & Şeffaf Yönetim

Adil Ticaret & Şeffaf Yönetim

Trionel Tekstil, giyim kumaşlarını, kalitesini ve özgün çizgisini koruyarak kendi öz değerine yakışan bir biçimde üretmeyi ve tedarik etmeyi ilke edinmiştir. Sektör gelişmelerini takip ederek sürekli kendini güncel tutmaya; yeni ve farklı dokunuşlar getirmeye önem verir. Bu doğrultuda büyüyerek dünyada tanınan ve tercih edilen bir kumaş markası olmayı amaçlamıştır.

“Hayal edebiliyorsan, yapabilirsin!” (Walt Disney)

TRIOFOUR, bu klasik mottonun ışığında doğmuş ve bugün hazır giyim sektörünün devleri arasına katılmayı başarabilmiş bir marka. Ne mutlu bize ki, tüm Dünya’da hayallerine sahip çıkan birçok insan ve firmayla çalışmaya devam ediyoruz.

Geçmişten başlayan yolculuğumuz, bir ailenin kuvvetli bağlarından aldığı enerjiyle filizlendi. O dönemde kimilerinin riskli dediği ancak şimdilerde herkesin akıllıca olduğunu kabul ettiği hamlelerle yatırımlarımızı yaptık ve geldiğimiz noktada deneyimimizle müşterilerimize güven aşılıyoruz.

İngiltere, Almanya, İtalya, Fransa, Hollanda, İspanya ve daha birçok ülkede bizimle çalışan dünyaca ünlü markalara TRIOFOUR kalitesini sunarken, etik çerçevesinde hareket etmeyi, doğayla barışık üretmeyi ve kurumsal yapımızı insan odaklı şekillendirmeyi sürdürüyoruz.

Söz Verdiğimiz Gibi; Kaliteli ve Zamanında

TRIOFOUR ile tanıştıysanız, işlerinizin planlarınızdaki gibi ilerleyeceğini bilirsiniz. Üretim alanımızdaki her birim eşzamanlı çalışır ve tek bir merkezden koordine edilir. İş akışımızdaki her adımın kalite kontrol mekanizması farklıdır. Bu sayede son basamağa kadar ulaşan her ürün % 99,9 hazır olur ve son kontrolün ardından “mükemmel” etiketiyle müşterilerimize sunulur.

Size TRIOFOUR Yeter!

Tecrübelerimiz, üretim basamaklarının her birinde uzman olmamızı sağladı. Bu nedenle outsource ihtiyacımızı minimize etmek istedik. Tasarımdan dikişe, süblime baskıdan digital baskıya kadar her noktada kendi damgamızın olduğu bir sistem inşa ettik ve müşterilerimize Avrupa standartlarında ürünler hazırlıyoruz.

Mutlu Çalışan = Mutlu Müşteri

Sonucunda insana temas ettiğiniz her işin kalitesi insana bağlıdır. TRIOFOUR , bu gerçekliği benimseyerek yolunu çizen ve çalışma atmosferini buna göre oluşturan bir marka. Ekibimize yeni katılan gençlerden tutun kuruluşumuzdan bu yana bizimle çalışan profesyonellerimize kadar herkese adil yaklaşmak ve bireylerin mutluluk çıtasını yükseltmek bizim misyonumuzun bir parçası. Bu yüzden bizimle çalışan markalara yalnızca kalite değil daha mutlu bir işbirliği vaat ediyoruz.

Sizi dinliyoruz, sizinle birlikte hayal ediyoruz, planlıyoruz ve gerçekleştiriyoruz.

Misyonumuz

Yeryüzündeki sınırlar fikirsel iletişimi kapsamaz. TRIOFOUR, bu prensibi benimseyerek hareket eden, merkezi lokal ancak heyecanı global bir markadır. İstihdam sağladığımız her çalışanı ailemizin bir bireyi olarak gördüğümüz için sorumluluğumuzun bilincini işimize yansıtırız.

Kendimize biçtiğimiz misyon; değerlerine bağlı bir marka olmak, üretimin değerini gelecek nesillere aktarmak ve hayallerle çalışma azmi birleştiğinde ortaya çıkan sinerjinin gücünü her ürünümüze yansıtmaktır.

“Türk insanı; istikrarlı, kararlı ve azimli olmalıdır. Sorumluluk sahibi olmalı, hizmete talip olmalıdır. CESUR olmalıdır.”

Mustafa Kemal Atatürk

Vizyonumuz

Hayallerden beslenmeyen bir ürünün insanlığa olan katkısı tartışılır. TRIOFOUR, karakterini bu temel üzerine inşa eden ve geleneklerini Dünya’daki trendlere adapte etmeyi amaçlayan bir markadır. Doğayla barışık bir üretim mekanizması oluşturmak ise markamızın kimliğini oluşturan en önemli unsurdur.

Ülkemizin milli sermayesine katkı sağlayan bir girişim olarak yüzümüzü Dünya’ya dönmek, kalitemizi modern gereksinimleri karşılayacak şekilde yükseltmek ve bizi tercih eden firmalarla uzun süreli işbirlikleri kurmak vizyonumuzun kilit noktalarıdır.

“Eğer ağaca tırmanmak istiyorsanız, yıldızlara ulaşmaya niyet edin ki başarasınız.”

Konfüçyus

Değerlerimiz

TRIOFOUR , yetiştiği topraklara minnet duygusu olan insanların ortak çabalarından doğmuş bir fikir. Dolayısıyla bu fikrin büyümesinde maddi atılımlar kadar manevi değerlerin de payı var. Markanın kimliğine doğrudan etki eden bu faktörleri üç ana başlıkta toplayabiliriz.

İnsan Odaklı Üretim

Çalışanlarımız bizim hayal ortaklarımız. Bu yüzden iş akışlarımızda önceliğimiz her zaman bireysel haklara uygun bir zemin hazırlamak. Üretim atmosferimizde, kanuni çerçevelere riayet ederek belirlediğimiz kurallarımızla yüksek verime ulaşmayı hedeflerken, iş arkadaşlarımızın çalışma koşullarını daha iyi hale getirmeye özen gösteriyoruz.

Doğaya Karşı Sorumluluk

Yaşadığımız gezegen gelecek nesillere aktaracağımız en önemli miras. Marka olarak hem sosyal sorumluluk projelerimiz hem de sürdürülebilir üretimi benimseyen anlayışımızla işin yalnızca “iş” olmadığına inancımızı koruyoruz.

Adil Ticaret & Şeffaf Yönetim

Dürüst bir çözüm ortaklığı için etik unsurlara bağlılığın önemine vurgu yapıyoruz. Müşterilerimize, bağlı bulunduğumuz resmi kurumlara ve çalışanlarımıza hesap verebilir olmak, bizim için bir zorunluluk değil iş anlayışımızın bir parçası.